Min älskling!

Min älskling fyller år i morgon måndag.
Hans första jobbar dag oxå!!
Han blir lika gammal som jag är =36!!
Vi är lika gamla i ca 2,5 månader.
Han är född 72 han.



Här är vi nyvakna, från senaste helgen i Maråker.



Här är han i pappasbåt,
jag tvingade på honom den flytvästen....



Här är han med Tobias och försöker lära honom hur man gör när man kastar.



Med Dennis på vår sjö.
En härlig dag i sommar.
Massor av kramisar och pussisar till min man.
Vi firar även bröllopsdag på hans födelsedag(smart va??)
9 år är det iår,så nästa år vill jag ha nån med sten i min ring!!
5 år då fick jag en liten karat.
Hoppas din dag blir undrebar min älskling.
Lika som jag tycker du är!!
Vi lär oss fortfarande om varandra mer för varje dag.
Och mycket mer ska det bli oxå!!
Kram och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0