Nu har det äntligen hänt!!!!!

I går jobbade jag till kl 15.
Alla killar hade varit i Stocka för att hjälpa svärfar med lite ved och
så skulle svärmor grattas för det är ju morsdag idag
+ att Ica vela ha en frysbox till stan och dom har ju inte drag på deras bil.
Gänget kom hem vid17,gjorde hamburgare till dom då.
Dennis sov i bilen tills kl var 17,30.
Åt och sedan var det ju lite sol,så vi packade picknock korgen och for ut med Iris.
Var lite oroliga för det var inte helt klart på himmlen men det gjorde egentligen inte nått.
MMS:ade pappa och fick tillbaka att dom fick skydda sej från solen,
så då kanske den var på väg hitåt.

image340

Åkte mot Norön/Kärringön,där vi har bekanta som har en stuga.
Kastade ankar och fikade hos dom.
Där deras dotter och måg oxå var med lilla Leo 4 månader gammal.
Jag känner deras dotter ytligt sedan flera år tilbaka så det var trevligt.

image341

Här är vi på väg att gå därifrån.
Det var många båtar på Kärringön redan.
Som ni ser så har solen kommit hit oxå!!!!
Så när vi for "cabbade" vi ner.

image342

Föra ägaren åkte förbi med en liten båt.
Stannade till vid deras stuga för lite prat,men Göran vela inte vara
där för måsarna hade lortat ner Iris så mycket.
Och inte hade han hunnit gjort så mycket åt henne som han tänkt heller.
Det skulle bli nästa gång sade vi.

image343

Det var härligt att "cabba" ner men det var inte nån värme ute inte.

image344

Tur att vi hade lite filtar med oss!!!

image345

Vi vela gå in till clubvika och fika....
Men Göran velade hem så det fick ju bli så då!!
30 minuter tar det för 6 distans nu mot för med Klara ,då
tog det över en timme ju.Härligt!!

image346

Vi fick fika vid Sågudden när vi lade till vid bryggan istället,
Göran har ju lite att göra med båten innan det är dax att åka hem.

image347

Ja, det var första turen med ny fröken.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg verkligen mysigt och härligt ut!

2007-05-27 @ 20:57:40
Postat av: Petra

OM jag inte läser vad du skrivit,så kan jag ju inbilla mig att det är sommarvärme på bilderna *S*
Längtar ut på vitön jag nu...hmm å ändå inte...för mamma å Nek håller ju på å bygger om,så de ser ut som ett bomb nedslag säger dom..så jag lugnar mig att åka dit ett tag till :)
Vet inte ens hur vi ska sova i midsommar eftersom deras sovrum inte är klart tills då...men,men de ordnar sig säkert..
Kramis så länge..

2007-05-27 @ 21:31:53
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Angel

Härliga bilder!!!

2007-05-27 @ 23:27:14
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0