1 maj-07

Sedan i lördags när jag skrev om Iris har vi inte varit ut med henne,
vädret har inte varit så mysigt.
Istället har vi donat med annat.
Söndagen bara flöt på har jag för mej.
Göran var mycket nere med Iris och fixade och hade sej.
Jag tog reda på jordgubbslandet.Var å badade med flytvästarna på kvällen med Maja och StorLinda.
Måndagen var ju sista april,var till stan hela familjen.
Dennis somnade på väg in och vaknade på väg hem....
När Erika kom med posten så bestämde vi att hämta hennes grejor hemma
när vi var in till stan och
hon skulle springa ut och sova kvar här.
Anna Wille och till slut Magnus kom på lite mat.
Det var ju inte så mysigt väder så jag gjorde en fläskfilegryta åt dom.
Potatis och en massa goa tillbehör till.
När kl blev nästan 20 ringde grannar och undrade när vi skulle tända kasen.
Gick ner och var närvös ett tag men det gick bra 2 till hus kom ner med oss.
När det nästan var klart kom 2 hus till,men då gick vi hem för kl var över 21.
Åt efterrätt gjorde alla och lite chips och godis blev det ju för dom som fick äta....
Strax efter 22,15 kom killarna i säng.
Men sov bara till 6,30 idag tror jag det var kanske 7....
Tog en promenad med Erika och killarna cyklade eller Tobias cyklade hela vägen men Dennis
gick en bit oxå.
For till stan och gick första maj tåget.Handlade och hem.
Cyklade ner till Iris en stund.
Tittade in till grannar på tillbaka vägen.
Tog det bara lungt,Dennis somnade vid 16 tittade upp och kissade men somnade sedan om.
Det är nog jobbigt att var liten och ute så mycket helt plötsligt.
Ja det var det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0