Söndags förmiddag.

Sitter vid datorn en stund nu.
Har skickat ut killarna i galonisar får se hur dom ser ut när dom kommer in.
Har kollat runt på lite bloggar,och vilka kort och inlägg vissa kan göra.
Jag vill oxå.
Så hos en skrev jag en kommentar och undrade hur hon
gjorde så kanske jag får svar på hur och kan fixa lite nya
kort med snygga ramar och grejer!!
Det är mycket man skulle ha gjort idag men på nått underligt vis så tar det emot.....
Tagit reda på tvätt,tvättat,kolla om kläder till kläbytardan,förberätt för tapetsering,
gjort lite ordning nere i garaget,mm,mm.Men jag har bakat en kaka.
Har inte en sån jobbig vecka framför mej heller.
Eller jag jobbar helgen men till torsdag är det lugnt.
Ledig måndag träning på kvällen,tisdag ska jag till Gävle på kurs,onsdag ledig igen fast
då är det möte på kvällen och träning så klart.
Sedan är det jobb i 4 dagar och det kan ju vara lite jobbigt.
Men sedan ser veckan lite annorlunda ut igen.
Jobbar tisdagen ledig måndagen och onsdagen men på torsdagen åker jag till
Stockholm för konferans,sover kvar till fredagen och sedan är det ledig helg igen.
Då har vi kommit till den 24 mars,då ska Tobias få välja ny gaderob
på missionskyrkans klädbytar dag.
Ja,det var vad jagska göra 2 veckor framåt.
Sköt om er då!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad duktig du är med träningen! Var ska ni tapetsera om?

2007-03-11 @ 12:48:17
Postat av: Anonym

Vill du se en hemsida med fina bilder kan du kika in på somedaysson.nu :)

Ha det bra!

2007-03-11 @ 16:12:57
Postat av: jana

Hallo du anonyma.
Jag kommer inte in på den sidan tråkigt nog.
Namnet är ledigt??
Kom igen.
//Jana

2007-03-11 @ 20:41:02
Postat av: Lena

Vad fel allting blev. Jag glömde mitt namn och stavade fel på adressen. Jag får skylla på att jag var nyss hemkommen från jobbet ;).

Adressen ska vara somedaysoon.nu

2007-03-12 @ 06:02:27
Postat av: jana

Hej Hanna!
Visst är jag duktig med träningen,kommer i fler byxor nu men på vågen händer det inte så mycket?? Tapetseringen är tänkt i sovrummet,tapeterna är inköpta men tiden har inte funnits.
Hej Lena!
Ska kolla nu då!!
Kram från mej!!

2007-03-12 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0