Snabbt bara!!

Hejsann hopp.
Jag ska bara skriva nån rad för Göran och jag har precis kommit hem från en underbar natt i Sundsvall.
Vi åkte och lämnade killarna på tåget som mormor tagit upp hit igår vid 13,30.
Hon och killarna hoppade på nästa och for tillbaka till Ljusne.
Så dom är fortfarande där.
Ska hämta dom eller om det är för dåligt väder så kommer dom med tåget i morron.

Blev ju utan telefon och därmed dator i torsdags morse,
när ett till träd föll i Lingarö.
Därför har jag inte uppdaterat!!!!!!!!!!

Men nu så ,men nu är jag för trött så......
see yaaa toooo morrow!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

"En underbar natt i Sundsvall.." Jo det lät det:)Vill höra mer sen...eller ja, inte om natten, men om showen och så..:-)

2007-01-20 @ 21:25:26
Postat av: Anonym

Träd.. Alltså där för ingen uppdatering.. Vi har inge hem tele än...... Nyfiken på Sundsvall. Kort! Jag har ont i halsen.. Böld...? Puss å hörs snart..

2007-01-21 @ 12:18:11
Postat av: Anna..

Det förra va från mig..

2007-01-21 @ 12:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0