Söndags em.

Nu har jag lagt in 3 inlägg med bilder....
Bra va??
Just nu sover både Göran och Dennis på rumssoffan.
Skulle titta på hockey.........
Tobias är på rummet och jag är tveksam till att han sover,men jag ska kolla ,vänta.
Nej Tobias är vaken men det att Dennis sov på rumssoffan
stämde inte han ligger under bordet!!!
(Ja,jag har knäpp på honom...kommer senare.)
Jag gar suttit här framför ett tag nu.
Måste hitta en hörnsoffa i skinn.
Hittade en i onsdags med bord för 900 kr,men gissa vad jag gör??
Glömmer bort att ringa på torsdagen,mamma skulle åka och
kolla för det var i närheten av dom.
Och när vi sedan ringer så är det ju borta.
Jättefin skinn hörnsoffa med marmorbord för 900!!!!!!!!
Göran tyckte jag skulle ringa igen på onsdags kvällen och säga
att vi skulle ha den men då var det inte nån som svarade.
Så jag har lite ågren över det.Hade ju kunnat försökt få tag på honom på nått sätt.
Men gjort är gjort så vi får väl leta vidare nu då.
Ska göra det nu.
Ha det så himmla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0