Kul!

Jo, det är kul med mat!
Har nu gjort köttbullar med ingefära och nejlikor,
revbensspjällen är klara och karre´n står på spisen.
Allt handlar om planering faktiskt.
Kan man det så går det faktiskt bra!
Och sedan kan jag det med att koppla av oxå.
Tror att planering lärde jag mej när vi hade deli på jobbet.
Då var det mycket som skulle fixas och det var planering
man måste tänka på för att allt skulle bli gjort.
Sedan kom killarna och då fick man fortsätta planera.
Och mottot som handlar om att göra saker i morron tror jag INTE på.
Har du tid gör det i dag och nått annat i morron!:)
Kul att det var så många och långa kommentarer från igår.
Men nu ska jag leta ett recept på gravadlaxpaj.
Har en bit i kylen.
Sköt om er fortsätt kommentera!!

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0