Torsdags morron.V43.

God morron!
Ja,då har jag torkat golvet i köket så jag har nån minut att skriva på....
Har ju börjat och städa på to fm innan Dennis och jag åker till vårt.Varannan vecka fram till jul jobbar ju Göran 6 timmars dagar.Då åker Tobias med honom varannan vecka och taxi den andra.Vi ska inte iväg förrän vid 10,30 så det finns lite tid då.Bäddade om redan innan Göran och Tobias for så det fick jag hjälp med!!
I går var en rolig men jobbig dag.Dennis och jag skulle ju så stort fara till stan redan efter 8 och handla sedan gå på stan när det öppnade men....Vi kom iväg vid 9,30 måste först till Tobias skola för han hade tagit Dennis ena sko på sej.Gick på stan och gjorde det vi absolut skulle,for och hämtade Tobias på skolan när han slutade.
Då vela han att en kompis skulle med hem men vi skulle ju på stan så vi bestämde med hans mamma att dom skulle komma på måndag.Han har en lille bror som är lika gammal som Dennis och går på en annan avd på dagis men dom har ju träffats.
Ringde, som vanligt när vi är på stan,till Sara men fick det nedslående svaret att hon hade en lektion kvar i skolan.Men sedan ringde hon 10 min senare och sade att hon slutat,så vi hämtade upp henne hemma och gjorde butikerna runt om i stan.Blev lite sugen så vi köpte mat på Pasta vagnen och for till Sara och åt.Ica kom hem oxå när vi var kvar.
Ringde Göran på jobbet och undrade om killarna kunde åka med honom hem för jag skulle handla mat och dom vela inte följa.Det gick bra ,åkte ner på hans jobb och skulle lämna.Då berättade han att han träffat en jobbar komis till mej,Ulla, på stan och hon hade sagt att hon skulle till mejn på möte i dag kl 4.
OOOPPPPSSSS!!!!Det hade jag glömt.Det var bara att gasa hem det!Ringde en annan jobbar kompis,Agda, och frågade om hon var på g och det var hon INTE men skulle komma på en gång.Jag hämtade upp henne.Jocke han var redan på väg.
När vi o hem var både Ulla och Jocke här. Hade möte och for sedan till stan för att handla.
Det blev inte som jag tänkt ,men det var ganska skönt att ha en dag på stan.Det var ett tag sedan.
Men letade gadiner som inte fanns så i natt har jag tänkt om,ska upp på Dollar och kolla innan jag börjar i dag.Hittade ju ljus batteridrivna som skulle lysa i 2-3 månader,ska nog köpa nått sånt till jobbet!
Jobbar till 22 i kväll vi får väl se om det hänt nått så jag skriver då!!
HHEEJJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0