torsdag 19 okt

God morron!
Klockan har hunnit blivit 10,30.
Sov ganska länge i dag för det är 2ndra natten Tobias hostar.Är ju livrädd att han ska kräkas.Gjorde det i natt men då var jag med som tur var.
När Göran klivit upp så kom killarna och lade sej med mej.Sedan susade vi och sov till kl var 9.
Har ringt dagis och sagt att Dennis oxå blir hemma för han har lite feber idag.Klagade i morse på ont i magen men efter att både ha stoppat i sej och fått ur sej blev det bra.Bara lite för varm.
Tobias hostar och snörvlar på han.Just nu är dom ute på och leker.
Göran kommer hem vid 11,30 så jag ska jobba  12-18.
Sedan ska jag på Lo-fackens ½ års möte.
Ska bli spännande och se vilka som är engagerade i Hudik.
Har sagt att jag ska vara hemma i morron.Tråkigt för det är matbjudning och det är super kul.Ska försöka ställa iordning till den som ska ha det i morron.Det skulle vara våfflor men jag kan inte minnas att jag sett nått våffeljärn med i bordet.
Jag skrivet kanske mera när jag kommit från mötet!
Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0