Tisdag (jobb dag)v:43

Ja,nu har jag nyst mej hem.
Nej då det har faktiskt gått bra idag,men utan tabletter vet jag inte hur det skulle ha gått.
Vaknade lite konstigt idag när klockan ringde ,Göran tände lampan i ansiktet.Vela inte vakna.
Åkte före resten av familjen för jag började kl 8 och dom 8.00,8.20 och Göran 9.
Tobias hade FN-dag på skolan.Det var sång i matsalen och dom hade ritat ansikten av sej själva,självporträtt.Sången dom sjöng var nått istil med att alla människor är lika fast dom har olika färger.
På jobbet skulle det fixas och donas innför nästa tävling,men det blev inte så mycket tid till det.
Sedan var det föräldra fika på dagis som vi vela vara på.Det är ur mysigt och Dennis hade bakat kakan vi fick!Hans kort från dagis fotograferingen hade kommit.Super fina.
Super snabb middag,rester från sommaren och båten.Sedan for jag tillbaka på stan och gick på bio med Hanna och Agda.
Djävulen bär Prada,precis som jag väntat mej.En bra kännsla i magen film.Snyggt,snyggt.
Köpte en mellan popcorn och dricka,men Göran fick det mesta när jag kom hem.Fick känning av bråcket i magen och det kändes inte bra.Nå väl stegen var över 12000 och det är ju bra.
Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, korten vill jag se och jag vill även se den filmen. rekomenderas den eller? :) va ett tag sen vi sågs nu, tråkigt. Krya på er därute nu så vi kan komma och leka nån dag! :) kramar till er alla!!

2006-10-24 @ 21:58:28
Postat av: Sara

ooops! glömde skriva namn på det förra inlägget. :) Det var iaf från mig.

2006-10-24 @ 21:58:57
Postat av: jenny

Tjena!
Ja det var väl för väl att jag oxå fick vara med på bild! ;)
Värst vad ni är sjuka! Vad menar du med bråcket? Vad ska göras åt det? När skaffade du stegräknare? Nu måste jag jobba!
Kram

2006-10-25 @ 15:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0