måndag ,-prosit!

Hejann (snörvel)
Ja då har både Göran och jag åkt dit på förkylningen då.....
Vi äter piller och snyter oss så mycket det går.Men som vanligt så är ju Göran sjukare än vad jag är.
(han är ju kille)
Killarna håller på att hämta sej från sitt.Så vi får väl hoppas att det inte tar om på dom.
Dennis och jag har varit hemma idag.
Städade ur deras sovrum och gjorde lite fint.
3 kassar med trasiga grejor åkte ut,och tv-bänken som snart rasar.Hade en liten bänk som stod på verandan den får duga så länge.Vi var ut i skogen och tog några läskiga träd oxå idag.Körde in dom på jobbet tillsammans med lite laddnings bara ljus och slingor.
Ska ha höstmys i 2 veckor nu så det ska fixas lite i morron.
Har väntat hem Göran hela dan men han kom inte hem,han varju sååå dålig i morse när han skulle åka.Han lägger väl sej på soffan när han kommer hem och sedan blir det inte nå mera för honom.
Få väl ta en extra tablett jag då så jag orkar(hihihi).
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0