I Hagalund

Hoppsann.
Jag tog mina hemma varande sjuka barn och for till mamma och pappa idag....
Älg-köttet hade anlänt oxå.Ca 20 kg.Men Dennis kräktes efter middagen med mamma och Tobias hade hosta så han kräktes,men jag hade planerings huvet med mej och köpte som tur var hostmedicin på konsum.Just nu har de små liven somnat i min ungdomssäng.Hoppas det blir bättre i morron.
Det var inte planerat att vi skulle stanna i dag men jag tog med utifall att.Det regnade och hade blivit riktigt mörkt när vi var klara med köttet.Nu väntar en macka och en kopp varm the på mej från min mor.I morron ska vi vintra på kyrkogården hos min  mormor och morfar.Efter lunch far vi nog hemmåt.
Bye,bye

Kommentarer
Postat av: jenny

Tjena!
Just hoppsan va? Jag trodde nog inte att ni skulle hinna hem innan mörkret. trist att de är så sjuka! Hälsa å krama så kanske de känner sig pigggare;)
Jag sitter på jobb å har det lugnt för en ggs skull.
Nä tydligen måste jag jobba nu.... kram.

2006-10-21 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0