Äntligrn fredagV43!!

Go kväll!
Nu är det fredag och jag har tagit semester i morron och söndag!!
I morron ska Göran....ops,har ju inte berättat för vissa bloggläsare vad han ska köpa så det får bli en överraskning när dom kommer på söndag.
Killarna och jag ska en sväng till stan och hämta...ja just det dom kommer på söndag och får se den då den med!
Undrar om jag kan skriva nått idag.
Jo,jag kan skriva att vi ska ha personal fest i Idenor i morron.Tänkte att jag skulle ta ett glas alkohol,men det blir så bökigt då.Med bil och hämtning och skjutsning,sedan har ju Göran jour oxå.Så det får bli alkohol fritt för min del(igen).
Vi har gått en matlagnings kurs under -06 och ska ha avslutningen nu.Det ska lagas buffe.8 olika rätter ska vi fixa till men vi blev bara 11 pers som kommer,men det får väl gå.Ska göra lite tävlings lappar och har gjort placerings påsar med frukter och bio biljetter.Ska skriva namn och lägga ut på borden.
Förövrigt så fick vi biobiljetter,smörgåstårta och frukt korg av Hemköp idag.Det har gått väldigt bra för vi har rott hela budgetten ihamn 3 månader innan året är slut.Det gäller hela Hemköp det.För oss har det gått bra oxå,men inte dom senaste veckorna.Men vi har fortfarande + i budgetten våran.
Vi har donat i butiken idag,det är ju Hallowen till veckan.Just nu har vi 4 olika ställen med mys eller läskighets teman.Massor av ljusslingor och grejor,gå och titta om ni kan!
Åter kommer om festen i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0