Tack!

Tack Martin Stenmark!!!!
På grund av dej har jag fått in över 5000 steg på min räknare!!
Det var härligt med dej tycker jag.Först en stund ca 5 låtar på orbitrecken sedan stretching och lite sittups och armhävningar.MEN sedan gick det inte att sluta.Dennis trodde inte jag var riktigt klok, såg det ut som.Dansade ,buggade med mej själv och bara mös på.Har dej fortfarande o öronen inne på 2ndra varvet nu.Härlig musik,passar mej just.Tyvärr så är det lite för långt i mellan som man kör riktigt bra musik rakt in i hjärnan.Skulle tänka mej att detta är för mej var ljusterapi är för andra.Kommer i håg när det var extra jobbigt i USA då kom ett band på posten från Annika som hon hade gjort med kärlek och skickat till mej.Då blev allt mycket roligare och lättare,när man fick lyssna på riktigt bra musik en stund.Tror man stänger av allt annat.
Dax för resten av dan nu.
Dennis och jag ska handla lite klappar är det tänkt.
Ciao,hörs kanske senare igen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och extra mycket roligare och lättare blir det när man får klämma-på julmusiken! One and a half week to go...:-D

2006-11-20 @ 11:21:39
Postat av: Sara

Härligt Jana. :) bra kämpat. och ja, allt blir så mkt roligare med musik. ses snart. kramis

2006-11-20 @ 12:50:13
Postat av: Anna

5000 steg? Du menar väl 5000 sjumilakliv... *hihi*
Jag önskar att jag också vore så strukturerad att jag började med klappköpen nu. Men det blir väl som vanligt i sista minuten. Undrar varför man aldrig lär sig?
Kram Anna

2006-11-20 @ 13:17:27
URL: http://booparn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0