Nya tag i nästa vecka!

Så var epoken Åkre över för min del ett tag.
Det har varit jätteroligt och lärorikt, men nu ska jag plugga lite häst oxå.
Det har varit lite jobbigt med ansvarskänslan eftersom alla försvann
därifrån.
Och jag som inte kunde nått blev kvar, tillsammans med
bonden som skulle fixa allt annat oxå.
Har varit på Östanbräck och ska nog få läsa häst och stall skötsel där.
Tack Hanna för att du föreslog att jag kunde läsa flera kurser samtidigt.
Så nu känns det bra igen, har haft några dagar som varit jobbiga.
+ att bilen min blev utan bromsar!
Men det fixar vår mekaniker.
Göran ska iväg med honom idag.
Chockade Görans mamma igår ordentligt.
Hon jobbar på systemet och vi var dit och köpte 3!plattor öl!
Stark sprit, vin och Baja Päron följde med oxå.
Hon gapade en stund kan man säga.
3 grabbar ska ta en husvagn till Lobonäs veteranmarknad i kväll.
Då är det lite rockabilly och fest där och i morgon marknad.
Killarna och jag far hem till Hagalund vi.
Tobias är bjuden på 9-års kalas i morgon på festvåningen på Stadt!!
Inte har jag varit på nått barnkalas där inte.....
Så det får bli en klippning hos mamma och nya kläder i Söderhamn idag.
Jättehäftigt tycker jag det ska bli.
Hoppas vildebill klassen kan sköta sej där.
Nu är det plugg om lamm som gäller.
Ska ringa Urban här ute sedan och fråga om man
får köpa ett slaktat lamm och om jag får komma och kolla lite.
Kanske tar cykeln på måfå oxå.
Ha en härlig helg ni med det ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0