Nu känns det!

Idag kom jag igång med plugget igen.
Massor av frågor om uppfödning av kalvar har jag gått igenom och nu håller jag på med grisarna.
Lite lamm kvar sedan är husdjur färdigt, eller det ska skrivas in och skickas med.
Men då har jag kommit på att det är ju bra för då blir det en extra uppdatering och så får jag dubbelkolla.
Men lika roligt är det.
Liten paus nu efter att ha suttit sedan kl 8 och nu är hon 11.
Jodå, kaffe har jag unnat mej emellan oxå så klart.
Ted Gärdestad är lagomt att lyssna på!
Fast nu har vi fått upp cd stället oxå så snart letar jag kanske ny musik när man ser vad som finns.
Det fattades alla skruvar och träplugg när vi köpt den i söndags:(
Men nu så blev den full direkt av Görans alla skivor.
28 fack och alla är fulla???
Omflytt i bokhyllan blev det oxå.
Killarnas rum fick en uppryckning igår oxå.
3 kassar slängdes och allt plockades fram från kanterna.....
Det städas visst så att det åker mot väggen och från golvet då är det städat???
Men dom var jätteduktiga och gjorde nästan allt själva.
Men hot om ett visst spel från Johan inte skulle komma så....
Idag jobbar jag kväll i Åkre och dom kommer hem med Göran kl 16,30.
Nu ringde Bonden och vela ha lite grejor gjorda så jag ska fara dit lite tidigare.
Men det är så himmla roligt att det går så bra så det:)
Jag har kanske fått för stora skor där men dom ska jag väl växa i snart hoppas jag....
Kan ju inte annat är att försöka lära mej!
Och intresset finns ju kan man säga;)
Skulle försöka åka lite traktor igår men det fanns alldeles för mycket
som skulle göras så det blev inte nått åka för mej.
Kanske i morgon efter stöket?
Nää nu är det tillbaka till suggorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0