Nu åkte Göran o Tobias med Jörgen

0-6ee3ff73b318439afc20f86bc06bccf0.png

Kolla varifrån!

Nu åkte Göran o Tobias med Jörgen till tågstationen. Jag o Dennis blev hemma. Igår jobbade jag på Hemköp,när jag kom hem hade Dennis 39,6 i feber. Hade fått alvedon 3 timmar tidigare. Pratade me rådgivningen o dom föreslog jag skulle ge honom Ipren istället. Han hade somnat så han fick det runt halv 3 inatt. När vi började på här,så ligger han just nu utanför toadörren, o vaknade inte! Vi har ju packat om alla väskor o hoppat över honom. Men bara att han rynkat näsan lite. Svettig är han men inte alls lika varm. Får se hur han mår framigenom helgen. Farmor har 55 års kalas o kanske vi tar tåget t Gävle o får åka sista biten hem!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas han kryar på sig! Inge roligt alls med feber:-( Vilken fin buss:-)Får ni komma förbi och campa på våran gård:-) Sköt om dig! Kram C

2009-10-30 @ 11:35:54
URL: http://energicissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0