I väntans tider....

Mellan kl 10 och 11 skulle dom komma och hämta Iris.
Göran smörar med att göra iordning lite kaffe till dom nu.
Ohh, vad spännande dessa närmaste timmer kommer att bli!
Tobias fick åka med grannen till träningen.
Dennis ska på kalas kl 13, då får vi en till kille över natten.
Och när jag hämtar Dennis från kalaset får vi en till.
Så det blir 2 extra vildebillar som ska sova här i natt.
Det är ju lov och vi pratade i veckan om att dom ska sova här.
Sedan är det möte och ridning för Dennis på måndag em.
Tisdag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, Tobias har träning igen på kvällen.
Angel, vad gör du den dagen?
Onsdag är det inget på hela dagen, lutar åt Hällåsen och bad då, Sara skulle du me?
Torsdagen ska kolla såren på hälsocentralen igen och sedan jobba på Hemköp ca 5 timmar!
Går det som vi vill idag då så åker vi till Göteborg på fredagsmorgonen.
Och då fyller ju jag år oxå.
Men bättre födelsedag kan jag väl inte ha eller?
Tåg i 5 timmar och vända hemmåt i husbus..hoppas, hoppas!
Lördagen blir det påhälsning i Tranås en sväng och sedan jobbar vi oss hemmåt.
Kanske lite firande för mej och Tobias hos mamma och pappa på vägen hem.

Nu ska jag distrahera mej med nått annat..... 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Jag vet inte än, får ja bestämma mig dagen innan? :) Är sugen på S-vall oxå men ja vet inte. Mkt vilja men lite tid! :)

Kram

2009-10-25 @ 22:23:01
URL: http://sarawestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0