Nu var det längesedan...

..jag skrev nått på riktigt!
Det är roligare med bilder så det blir oftare att jag lägger in en bild och skriver lite till den.
Men sedan i tisdags förra veckan har Dennis haft feber och det går mot en ljusning nu!
Tyvärr blev Tobias dålig i fredags och han är inte lika pigg som Dennis än.
Tobias fyller ju 9 år i morgon men som det ser ut så blir han hemma då.
Dennis ska jag absolut skicka iväg i morgon!
Fast i dag sov dom till 8,30 och då har ju bussen gått....

Annars så har vi köpt buss som det har varit lite bilder på här.
Det var ju men ingen vi alla skulle till Göteborg och hämta upp den och ha en lite tripp hem.
Men Göran och Tobias åkte och Tobias blev dålig då på fredags kvällen.
Då hade dom kommit fram till Annika i Tranås ivarjefall.
Hade vi varit med så hade vi sovit i bussen och stannat till på IKEA eller Jysk och köpt täcken och sånt.
Men nu hade dom inte med änns lakan så dom sov inne hos Annika.
Det var nog bra när han var dålig.
Det gick lite upp och ner för Tobias när dom åkte hem, men
han kollade lite dvd och sov.
Det tog 8 timmar för dom hem.
Så på kvällningen vid 20 tiden kom dom hem.
Hade ju varit lite närvös, dels för att Tobias var dålig och om
bussen var i sånt skick som det var sagt och att den skulle ta dom hela
vägen hem och om Göran skulle orka köra.
Så det var en stor lättnad när dom kom hem!
Stoppade i killarna lite medicin och sedan fick vi vår första tur på söndagen.
Det blir super att åka den!

Livet går liksom på sparlåga när barnen är sjuk,
man hänger inte med på nått alls känns det som.
Tobias barnkalas har vi skjutit på en vecka, vuxenkalaset vet jag inte alls när det blir och
helt plötsligt var det farsdag....
Helgen är väl lugn hoppas jag inte änns nå ridning var det då.
Behövs för att få till lite krafter.
Till nästa helg åker Tobias och jag buss till Stockholm,han ska till moster Jenny
och jag med jobbarkompisar på Boddy Holly.
Ska bli super kul, var in och kollade hotellet vi skulle bo på och det var riktigt fint.
Snart är det jul igen även om jag inte vill säga det än.
Och då är mitt plugg år över tror jag....
Skönt på ett sätt, men det har varit super roligt.
Då får jag väl ta och fixa egna saker.
Sånt som jag inte hunnit och praktiserat nu när jag pluggat.
För då är jag ledig när jag är hemma! 

Nu är det lite lunch innan det är dax att åka och köpa paket till Tobias.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0