Ojoj...

I morse när jag skickat iväg killarna gick jag ner och fixade med tvätten,
hade stoppat in radion i öronpropparna från telefonen.
Tyckte jag hörde nån duns uppifrån, men tänkte väl att det var Göran.
Han kommer väl ner och visar sej.
Men när jag var klar med tvätten gick jag upp och då
hade jag tagit ur radion i öronen.
Då stod en gråtandes Dennis i köket och gennen plingade just på.
Det visade sej att skolbussen krockat och alla barn fick ta sej själva till skolan.
Tror bussen krockat innan den hade hämtat upp så många barn.
Om den inte krockat på väg ut till Vallaviken.
Dennis vägrade åka till skolan igen då,
han skulle absolut inte åka med grannen som stod
utanför dörren och hade bilen full av barn.
Så dom for iväg och jag ringde Göran som kunde komma och hämta Dennis.
Det var enda villkoret han skulle åka till skolan på.
Ringde förskoleklassen och sade han skulle bli sen och
passade då även på att prata med en av Dennis lärare.
Frågade om hon visste varför Dennis inte vela,
men hon sade han var så glad och frammåt i skolan att hon
inte kunde tänka sej vad det kunde vara.
Vänner hade han oxå så det kunde inte vara så att han var ensam heller.
Bada skule han absolut inte göra idag heller men när jag
plockat fram kläderna så tog han dom med sej när Göran kom.
Jag kanske ska vara med på torsdag eftersom det jag planerat till to inte blev av.
Fredagen hade jag tänkt vara med Tobias.
Sent om sider fick jag träna idag då.
Det är andra dagen jag står på min orbitreck igen.
Tänkte försöka stå på den 4 dagar iveckan nu i 5 veckor.
Inga mega pass utan nu första veckan 15 min/dag och lite armhävningar och sittups.
Enligt reklamen ska det ju visa resultat redan då..?
Har ju 5 veckor innan det är dax för Vreta igen.
Nu ska jag äta lite innan jag far mot Åkre.
Hoppas det är bra plogat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0