Men nu så...

..har jag kört riktigt fast känner jag:(
Det är meningen jag ska redovisa om kalvar och skriva
lätt överskådligt schema över deras skötsel.
MEN jag får inte till det, ett ska vara daglig skötsel och det andra till avvänjning.
Men jag får det till samma, det beror ju på hur gamla kalvarna
är ju och då blir ju båda schemana lika fast ser olika ut.... 
Åker nog till Erika så får hon fixa det med mej:)
Har inte varit där sedan i onsdags så det börjar dra ordentligt dit nu oxå.
Funderade på att fara dit en sväng igår,mjölken var slut...
Men på nått underligt sätt så gick hela dan och sedan kom killarna hem.
Undras om Poppe fått sko nu då?
Hoppades och trodde hon skulle höra av sej när hovslagarn kom, men
det kanske fixade sej ändå utan min hjälp.
Nu är kl 11,26 och jag ska göra ett till försök med schemat.
Ha det så bra ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0