Fredag och ingen sol...

Nää den såg ut att vara på G men försvann igen.
Enligt mätaren är det varmt ivarje fall...
Killarna är på väg hem nu och vi ska fika, kolla läxan och seda packa.
Tobias och jag far till Maråker för en natt och vi
lämnar av Dennis hos Göran när vi åker förbi stan.
Hittade ju en slalomutrustning till Tobias på Blocket som fanns i Gävle.
Mamma och pappa var in och köpte den i tisdags.
Så nu ska den provas i backen i Ljusne.
Vi får väl se hur det går.
Kanske blir det redan idag, vem vet??
Jag ska jobba 6 dagar på Hemköp oxå.
Förra fredagen när jag var in och handlade frågade chefen om jag kunde.
To,fr och lö till veckan ska jag jobba med Hemköpskorten.
Och fr, veckan där på och on och to påskveckan.
Matbjudning fr och on och i delikatessen på to.
Vet inte riktigt vad jag tycker än, men lite kul ska det bli!!
Ha en bra helg så kommer nog foton från vår helg senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0