Söndags förmiddag.

Och jag börjar hämta med från en magsjuke attack.
Dennis började i torsdags kväll, Tobias på fredagskvällen och jag på lördags middagen...
Dom har kräkts och jag haft diareé.
Så nu är det inte många mattor som finns rena och torra här inne inte.
Killarna fortsatte sova på golvet efter att Maja åkt som tur var.
Jobbade igår kväll, som tur var hade jag vår "tomte" Rune Ragnar Rök med mej hela tiden.
Så det gick ju och fort oxå för vi började riktigt i tid.
Men nu har det börjat gå åt rätt håll.
Fick tag på Emmelie så hon jobbade åt mej i morse som tur var.
Planerar och har orkat köra en disk och en tvätt så då ska det snart vara bra tycker jag.
Idag kommer bonden hem oxå så nu ska det hela kännas lättare..
Men inte nått djur dog i från oss,
även om vi ska ta bort nått när han kommer hem...
Annars har det nästan bara varit jobb på gården som gällt.
Har donat lite och satt upp plastfickor så man ska kunna se bättre oxå.
Nu söker jag efter häftpistolen och saxen med ljus och lykta för att kunna
sätta upp fler plastfickor och ta av djuren transpondrar...
Men det ordnar sej säker snart!
Ha det så bra.
Jag har 2 veckor till semester nu!

Kommentarer
Postat av: irene

skall vi lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-07-13 @ 11:24:22
URL: http://irregronvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0