Redan....

Ja, efter en härlig ensam sovmorgon skriver jag redan....
Vaknade inte änns när Göran for.
Vid 7 slog jag upp mina klar blå..
Bäddade rent och började med frukost.
Ska snart fara till stan och göra av med lite pengar tänkte jag;)
Igår vid 9 ringde en ledsen Dennis och vela hem.
Men han lungnade sej fort.
Han var nog övertrött för han brukar somna i soffan vid halv 9.
Sade han skulle ringa hem när han vaknade, om han
fortfarande var ledsen så skulle jag hämta honom direkt.
Det är ju riktigt länge sedan dom sov borta.
När vi far till mamma och pappa sover vi ju kvar oxå för det mesta.
Det var nog hos Sara han sov senast och det var i mars kanske,
nej det var på sportlovet och det var tidigare ändå tror jag.
Hoppas det blir lite övernattningar i sommar då.
Maja hade ju oxå problem med övernattningar ett tag men det verkar vara fixat nu.
ha det bra, det ska jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0