Länge sedan...

..jag skrev på riktigt här.
Har skrivit 2 långa inlägg via telefonen men dom har inte kommit med tydligen?!

Kom ju hem på fredags kvällen från Vreta.
Det var roligt, vemodigt och samtidigt skönt.
Kursen hade avslutnings fika på Kullagård, efter att vi sett på lucia
firande med hästinriktningen på Järngården.
Dom var suveräna!!
Häftigaste tyckte jag var adennrarna som dom satt skyllt på"Bred last"!!
"Varning för saktgående fordon" hade dom på en ponny oxå.
Men som kompensation fick dom dra tomtens vagn sedan!

Tobias åkte med moster Jenny och Hudik alpin till Vemdalen på fredagsmorgonen.
Så jag hann inte träffa honom alls då.
Första gången jag varit från honom en hel vecka 7 dagar.
Så igår när jag kom från ridningen var det en go kille som kom och vela pussas och kramas.
Tyvärr blev det lite sent för vi hade oxå avslutningsfika med ridgruppen.
Men i morse kom han tidigt och vela mysa igen.
Han vela även stanna hemma idag, men jag skjutsade dom så det gick ju bra då.
Dom har tydligen haft det bra där.
Ser fram emot att få se honom åka nu.
Idag har jag hunnit och städat och sedan blir det nog inte så många knop till.
På lördagen så bakade och donade jag hela dagen och sedan var det julbord på Stadt.
Jättebra mat och underhållningen var bra fast ljudet inte var det bästa.
Göran hade jour så det blev lite konstigt när han måste iväg.
Men han kom och skjutsade in mej ändå.
Fast då hann jag inte grunda så bra....
DJ på stadt körde konstiga låtar först, men sedan blev det till och med Gyllene tider.
Fick lift med Liselotte hem det var skönt tycker jag, hade tänkt tagit taxi.

I morgon är det Östanbräck som gäller igen.
Ska fortsätta läsa där, det var några grejor som kunde vara svåra
att få till men det skulle nog lösa sej sade Åseli.
Hade kommit in på både husdjur på bete och marknadsinriktad nötköttsproduktion
men det sist nämnda var i Skara och det första i Uppsala så jag
väljer det första och Östanbräck just nu!
Ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0