Gissa om konstig dag! Först stod t

35e121057ee1fb98ca1151f651f482b0.png

Kolla varifrån!

Gissa om konstig dag! Först stod tiden stilla när vi hade ekonomi,sedan var vi t vandrarhemmet en snabbis. Cloetta fick sitt besök av oss,min kasse blev full!
Sedan skjutsade Malin mej t Järngården igen. När jag kom dit så presenterade jag mej o frågade om det gick bra att jag kollade lite o det gjorde det ju! Lektionen började om 10 min. Hann prata med 3 av dom 6 tjejerna. Hjälpa till fick jag med! Sedan hade dom en jätte bra lektion, nersittning i trav o galopp utan stigbyglar! En av tjejerna jag hjälpte blev klart min nya idol!! Lagomt när blektionen var slut blev jag hämtad. Nu är det middag o kanske vattengympa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0