Vår dag idag.

Idag har vi varit gifta i 10 år!
Vi firade inte nått speciellt, får se om vi tar en
båtresa bara vi 2 lite senare i höst.
Igår när Göran for på hockey satte vi riktig fart härhemma och fixade med hans presenter.
Han fyller ju år denna dag oxå!
Killarna ritae och skrev oxå hade jag trisslotter som vi satte på deras teckningar.
Jag scannade av en kikare och satte på mitt lilla brev.
Så i morse hade vi 3 rullar som han fick öppna.
Sedan for dom till Stocka och köpte dessa omtalade ryggskydden till
fyrhjulsåkningen och jag till stan för upprätning av min rygg.
Min rygg såg ut som ett z sade osteopaten jag var till så hon
klämde och kände och sedan fixade hon till mej:)
Så nu ska mina sittben vara raka igen.
När jag kom hem strax efter killarna så fick jag dessa underbara rosor och örhängerna,
för att jag stått ut med Göran i 10 år...?
Det är väl han som ska ha grejor som står ut med mej;)



Men visst var det fint+ att jag ska sätta in 2 diamanter till i ringen
så småning om, men jag drar mej för att lämna bort ringen i en hel vecka!!!

LillLinda och Jocke kom och Jörgen dök upp med lite glass vid 14 tiden.
Gjorde både plättar och våfflor till lunch.
En marängtårta av sötaste laget blev till efterrätt.
Vid 18,30 började vi med maten.
Det blev både kotlett och karrée,pommes och 4 såser + en greksallad till.
Sedan fick stackars Linda sitta vid dator för Göran vela ha Kents alla låtar.
Tyvärr fick dom inte över dom på skiva och gav upp strax före 22.......

Nu har killarna somnat in och vi tar det lite lungt.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart finns det en osteopat i Hudik? behöver också

Funderade på om jag skulle höra om jag fick/kan följa med till "din" ladugård när du har något eftermiddagspass? Skulle vara så mysigt att strosa bland massa mjölkkor igen =)

2009-08-21 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0