Saras dag idag...

..eller som jag trodde igår?!
Men nu har jag lovat att komma ihåg 15:de för Dennis
fyller ju den 5:te och Sara 10 dagar efter.
Och 3 dagar före Göran.

Tobias följde med Maja och Jörgen till stan och åt langos på Breda igår.
Sov för första gången hos farbror Jörgen,har jag för mej.
Tror nog att Dennis sovit hos honom en gång.
Så dom var där när vi sent om sider dök upp på Saras kalas.
Var ute här och letade Dennis för han kom inte
när jag visslade på honom som vi sagt han skulle göra.
Sedan måste ju han ha nått i sej innan kalas oxå.
Efter massor av goda kakor och god tårta for vi och köpte
mat på Pronto....
Göran åkte till Sundsvall vid 8,30 i morse och är nu på väg hem.
Det var dragracing där som han äntligen kom upp på.

I morgon vet jag inte vad som händer mer än att jag måste städa här.
och det ska ju regna så varför inte??

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vi får väl vänta ett år och se hur minnet är. ;) Tack så mkt för presenterna och för att ni kom!! Ses snart igen. :) Kram

2009-08-16 @ 10:54:13
URL: http://sarawestrin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fast hågkomsten av Görans födelsedag känns oroväckande tycker jag. Logiken med "3 dagar före" känns inte klockren - "vänta nu var det 3, 4 eller rent av 5 dagar före....";-)!

2009-08-17 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0