Skäms på mej..!

Nu har det gått massor av dagar igen.
Men jag har ju Facebook som jag skriver på oxå.

Men i fredags for jag till Åkre igen.
Erika och Louise for och handlade och jag hade bara
ridkläder med mej så jag stannade och städade lite ute.
Donade på lite med deras veranda så när dom kom hem igen satt vi där och fikade.
Härligt i solskenet.
Hade fixat lite med Poppe oxå.
Väntar ju på farbrorn som har kunskap och mod att köra honom.
Men han dök aldrig upp tyvärr,
och igår sade Erika Poppe hade sträckt sej.
Men när jag tog upp honom och ryktade av honom såg inte jag nått i varjefall.
Efter att jag varit där så var jag helt slut.
Morgonen började med en spring tur till bron,nejnej jag
sprang inte hela tiden men bra mycket:)
När jag kom hem var det det vanliga träningen med armhävningar och sittupps.
Då såg jag hur det såg ut och måste ta reda på golvet igen.
Det har varit så härligt väder så det har varit lite si och så med
att ta av skorna när det skulle hämtas nått.
Och när jag var ner och lade in en tvätt såg jag hur trappan såg ut.
Så då var det bara att börja där.
Oh, så fint det blev och alla mattorna fick sej en rejäl omgång i tvättmaskinen.
När alla andra golv oxå fått sej en omgång var det dax för Åkre.
Tyvärr så glömde jag att ta och sätta in en sockerkaka......
Annars hade dagen varit perfekt.
När killarna kom hem fikade vi och sedan läxor så klart.
Sedan for Dennis och jag till stan en snabbis.
Kollade in nya butiken så klart.
Åt när Göran kom hem och sedan tog jag det lungt.
Idag ska jag sätt mej och plugga innan det är dax att åka till Åkre och praktik.
Ha det så bra ni med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0