I skolan.

Idag efter mycket om och men..
(datorn och telefonen)
kom jag iväg till skolan.
Det var ingen som vela åka med mej på morgonen,
så jag tänkte bara göra mej  iordning och fara till
skolan.
Dennis hade första träffen med skolsköterskan idag.
Det tittades och lyssnades, vägdes och mättes.
Allt var bara bra.
Pratade lite om laktosen och urinläckningen men allt har blivit bättre,
så vi ska inte gå vidare med det.
När vi kom tillbaka var det dans med en Eva från kulturskolan.
Gissa om bra det var då!
Nästa gång ska jag oxå vara med.
Det var sedan lite innelek och mat.
På inneleken trädde vi lite pärlor och sedan följde jag med och åt.
Dennis och jag skulle åka och handla och sedan hämta upp Tobias.
Men då hade både Göran och Tobias fröken ringt.
Tobias och Mattias hade pratat ihop sej och Tobias skulle följa honom hem.
Det var väl förankrat med Göran som dom träffat utanför skolan.
Åkte tillbaka och lämnade pengar till Tobias för bussen han skulle åka till Mattias.
Dennis och jag åkte och handlade sedan en sväng till Åkre för att hämta lite råmjölk.
Väl hemma igen donade jag med datorn och Dennis "kompis" kom över.
Sanna heter hon.
Gjorde både pölsa och blodpudding till middag.....
Bacon till det så klart, lingonsylt fick jag till blodpuddingen
och potatis fick Göran till pölsan.
Nu har Göran farit och hämtat Tobias.
Sedan är det brar natti och förberedelserna till morgon dagen!
Tobias blir då 8 år!
Ha en bra kväll så skrivs vi säkert i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0