Alltid långa..

Mina inlägg blir alltid så långa,undrar vad det betyder?
Ska jag kanske inte sätta in så många foton eller ska jag skriva på hela raden kanske?
Om jag centrerar så här så kanske det blir bätter?
I dag ringde jag till skolan och frågade när Dennis skulle till skolsköterskan och det var ju idag kl 10.
Så nu vet jag inte riktigt hur jag gör med Åkre.
Om jag bara ska vara i skolan från start till att vi har varit hos sköterskan eller om jag
ska vara där hela dagen för killarna vela ju åka och handla leksaker.
Dom fick ju massor av pengar igår när jag hade min släkt här igår.
En delikat fråga som jag fixar till sedan ja!
Men annars har jag inte så mycket att skriva om,
Så jag gör väl mej iordning och åker på skolan då!
Hejhej.


Kommentarer
Postat av: Petra

Men hallå!!!

Det är väl inge fel att dina inlägg blir långa...

Bara dessto mer att läsa å titta på ju...

Så fortsätt skriva mycke du å lägga in många bilder. Sånt gillar jag...

2008-11-03 @ 08:23:16
URL: http://petraw73.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0