Påsk hos oss.

Igår blev det påsk hos oss,fast det regnade ju så fönstren blev inte putsade.
Men det är påskgardiner i både kök och vadagsrum.
Och sedan när jag tänker efter, så kommer vi inte att vara hemma så mycket.
Men det är ljust och härligt.
Hade ju tappat bort alla mina prydnadsaker så
Dennis och jag for en sväng och kollade in lite nytt.
Vet inte vart dom tagit vägen,
fattas massor av dukar och grejor som jag även fått...
Men nu är det lite lagom,
inte för mycket heller.
Såg det var angling här på sjön på annandag påsk.
Tänkte åka till Hagalund nåndag för att även åka till Fjärranhöjder en sväng.
Men nu får vi se om det bara blir Maråker och Hällåsen och bada där.
Kusin Maja vela komma nån dag.
Och på fredagen den 28 åker vi ju till Hassela oxå.
Så helt plötsligt var det lite att boka in,vi får se hur mycket vi gör.
Tänkte även rida islandshästar i Bergby om vi åkte till Hagalund.
Men det ordnar sej säkert.
Nu ska jag jobba i 4 dagar ivarjefall.
Vägning idag,så jag skriver kanske nått i natt
när jag kommer hem(om det var bra).
Sköt om er i höstvädret!!

Kommentarer
Postat av: jörgen

men hallå nu lackar jag ur,,, ni får ju inte åka till fjärran höjder utan mig,,,hehe
vill oxå

2008-03-13 @ 23:33:44
Postat av: Petra

Hmm nu hänger nog inte fröken Wallstedt riktigt med tror jag... Vad äre där fjärran höjder för nått??
Det blir fullt ös hos er ser jag, själv så jobbar jag fredagen sticker sen till Ljusdal för party fre-lör,hem på söndag för att jobba på måndagen igen..
Du glömmer väl inte bort kl 19 7/4 :)

2008-03-16 @ 09:57:52
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Jana

Jörgen:jag frågade ju om du vela med ju!
Petra:fjärran höjder är äventyrsbad i Gävle.
Men vi får se vad vi hinner med det är bara 7 dagar på en vecka....

2008-03-16 @ 20:34:58
URL: http://janas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0