Ojdå.

Om inte mina 2 senaste inlägg var nått att kommentera
så vet jag inte om jag får nån kommentar om detta...
Har varit tur och retur till Stockholm på orförandekonferans.
Det är alla som är fackordförande eller fackombud på sina jobb innom Hemköp
som träffas och pratar och ställer frågor till vår högste chef.
Han har lite som han visar oss.
Vad som hände i fjol och vad dom vill med iår.
Det är alltid lika intressant.
Men det behövs några gånger för att komma iform och våga säga nått....
Vi var ca 40 st från hela landet.
Sov på ett hotell i centrala Stockholm.
Tyvärr fanns det inte tid för shopping.
På kvällen när jag skulle skynda mej upp på rummet för att hämta
min jacka så fungerade inte kortläsaren i dörren.
Batteriet visade sej vara slut men det tog ett tag att fundera ut det för värden vi hade till hjälp.
Galleriet låg ju precis utanför så jag hann köpa det lilla till killarna ivarjefall.
Fick reda på av Göran att killarna som så stort skulle sova hos farmor och farfar i
2 nätter vela hem efter bara en natt.
Vi hade ju sagt upp dagis och fritids.
Men som tur var fick dom vara med Willwe och Anna.
Dom var till hoppkudde land igen.
Vi var där redan på måndagen innan dom for till Stocka oxå.
Men där är så kul så det gjorde inte nått.
Sedan hade dom lekt dom tre tydligen jätte bra.
Så det var ju bra.
Göran var dit han med och stannade tills det var dax att hämta mej.
Nej nu ska jag sova!
Skulle ju bara jobba med matbjudning till 19 idag.
Men när jag kom på jobbet berättade min chef för mej att det var
inställt och att jag måsta jobba till 22.15.
Så nu är jag lite trött.
Men efter i morron har jag ledigt i 3 dagar!!
SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: jörgen

skoj att åka till storstan på jobb,, kommer ut nån dag jag!

2008-03-07 @ 00:54:41
Postat av: Hanna

Hemskt att inte hinna shoppa lite när man väl är i Stockholm!....:-)

2008-03-07 @ 07:41:32
Postat av: jenny

Bäst att säga nått då...;) Ser fram mot Hassela!
...kan man hyra skidor där?! Kram på er!

2008-03-07 @ 10:22:10
Postat av: Jana

Kul med kommentarer.
Jörgen:du är så välkommen så!!
Hanna:ja,sitter här och är besviken på mej själv...
Jenny:jo, det finns att hyra men Göran har ju ett par som är väl ca 15 år gamla duger dom?.Men det blir på söndagen du får åka för lördagen har jag bokat upp åt oss...=överraskning!!
Kram.

2008-03-08 @ 08:45:26
URL: http://janas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0