Lite tråkigt.

Bloggen har nog lite problem nu för nu vela den inte igen.
Såg att den byter plattform...?
När jag skrivit förra inlägget så vela den inte lägga ut det,
men som tur var så sparar den inlägget ivarjefall.
Nu har jag suttit och donat med systers present till på lördag.
Längtar verkligen till att få komma iväg till Hassela.
Vi har haft det så himmla kul dom sista gångerna vi alla har träffats.
I morron sak det handlas till allt vi ska dona med där.
Lovat killarna att gå på Mulle Meck oxå,
så det blir nog att åka in ganska tidigt om vi ska hinna allt...
Kanske det finns nån där som kan kolla på dom om jag handlar.
Lite underkläder behöver killarna oxå,
så vi ska nog ta en riktig tur på stan.
Ha det så bra nu ni med,
för det ska jag.
Det är ju Grey´s snart.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

ALLA kollar på Grey's anathomy - jag vill också se!!!

2008-03-27 @ 08:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0