Hemma igen....

Så känns det faktiskt när man jobbat denna helg!
9,45-20,45 på lördagen så det var ju bara att gasa järnet hem igår när jag slutat.
Det var hur myckt somhellst hela dagen.
Pratades om att det kunde vara rekord för en lördag på väldigt länge.
Och det kändes!
Sedan var det ju melodifestivalen man vela se oxå.
Rätt låt vann..(eller)tycker den är bra i allafall.
Idag började jag kl 7,45 och slutade 15,15.
Gasde hem för att fixa lite middag och sedan åkte jag till stallet.
Efter att ha skjutsat hem en kompis till Tobias som varit här idag.
Hade Cassa idag och vi var så duktig!!
Så duktig att jag tog mod till mej och frågade en tjej om
jag fick komma och rida hennes häst på lovet.
Och det fick jag yippi!!
Nej nu orkar jag inte nå mera....
Ledig och träning i morron.
Till Collo ska vi oxå.
Annars ska vi ta det lungt tror jag,
nej nu kom jag på att jag skulle till skolan och prata
om Tobias och sedan på fackmöte på kvällen ju....
Ja, ja men får ta det lungt därimellan ivarjefall då:) 

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du vågade fråga om du fick rida och att du fick det :)

2008-03-16 @ 22:28:31
URL: http://livetpalandet.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag försköte verkligen, i typ 10-12 årsåldern, bli en sån där hästokig tjej som hängde i stallet och skrev favvishästens namn på vart enda kladdpapper som låg framme. Men det lyckades aldrig. Tror du att det finns hopp för mig nu i vuxen ålder??:-) Verkar ju helmysigt med ditt nyvunna hästintresse!

2008-03-17 @ 08:42:45
Postat av: Petra

Hello..
Fick du oxå brevet om båtresan från handels idag?
Gu vad jag längtar ska bli så roligt att åka iväg..
Men gruvar mig ju redan för att packa,för det där med att packa lätt kommer ju denna fröken aldrig någonsin att lära sig :D

2008-03-17 @ 18:28:23
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0