Torsdagnatt.

Ja, det har hunnit blivit det nu.
Kl är halv 12.
Och jag har just kommit hem.
Efter att ha jobbat och stängt med 3 nybörjare så känns det på.
Det har över lag gått bra, men ett tag körde det ihop sej.
Allt hände samtidigt,panten pep och det skulle fixas och tricksas med kunder.
Men vi redde ut det med.
Annars i veckan har det varit bra.
Var med lillLinda på stan igår och hade det väldigt kul.
Hämtade killarna från fotbollsskolan och åt på Bredagatan innan vi for till Åkre.
Ja, så heter gården där bonden Jansson bor.
Var med och stökade på kvällningen.
Räknade in kossorna och mockade, gav kalvarna di, hö och vatten.
Donade lite med hästarna oxå.
Killarna såg vi inte mycket av för dom lekte på med barnen dom.
Men när klockan var närmare 21 så var det färdigt,
men killarna vela inte hem ändå dom inte.

I morse var jag in med killarna på fotbollsskolan igen.
Hämtade upp ca 5 kg strömming som Anna fick eller
hennes mamma skulle ta reda på det.
Var hem en snabbis innan jag började jobba kl 13.
Killarna åkte med varsinn lagkamerat hem dom.
Sedan var det kalas på Holmenvägen.

Näää nu orkar jag inte nått mera,go natt!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej hopp! ÄNTLIGEN lite ledig! Dessa veckor har varit från h-e kommna! Nu är jag ledig 5 dagar!!! Hurra hurra hurra!!!:) Ja vad det händer saker hos er då! KUL att killarna går fotbollskola igen! Trodde inte T gillade det så mkt?! D gillade ju det i vintras när vi sparkade lite, men inte T! Vet inte vad jag tycker om att de är hemma själva, T är ju bara 7 ändå! (...eller, vet mkt väl vad jag tycker..)

Hoppas ni får en härlig helg! DET SKA JAG HA!!!

Kram kram kram ses "snart"!

2008-06-27 @ 17:13:39
Postat av: Jana

Men moster då, det går ju jättebra att vara själv hemma när vi vill!!Har ju numret till både mamma och pappa.Vi växer ju snabbt nu och är snart stora ju!!Snart kommer vi på tåget ner till dej själva!;)

Kram Tobias och Dennis.

2008-06-27 @ 21:54:26
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0