Smak av sommar.

Underbart härligt det har varit i dag.
Tempen i skuggan kom bara till 24 i dag.

Hörde det var över 30 igår,
men då jobbade jag mellan 12-21.
Fast jag var ute i tid så jag hann både plantera
lite blommor och sola nån minut.

På lördagen tog lillLinda och jag en sväng till Bergsjö på crusingen där.
Jobbade till 15 sedan kom hon och hjälpte mej handla.
Efter grillningen for vi dit.
Ingen av killarna vela med....
Super mycket folk och bilar var det i farten där.
Träffade en handfull människor jag kände,
men Linda desto fler.

Fredagen var jag på Hällan på partylite som
hade dragit ihop massor av folk och hade en visning.
Var på E-lounge med Petra och Anna innan vi gick på Stadt på 30+.
Mycket folk var det där med.
Men eftersom jag skulle jobba på lördagen så blev det hemfärd redan 00.

Idag var jag riktigt redo så redan kl 9.30 var jag ute
och då hade jag tagit reda på det värsta inne.
Planterade lite mera blommor.
En kompis till Dennis dök upp.



Flyttade om på lite möbler,placerade ut blommor efter att jag pratat med mamma
om att järnnätterna som var fram till den 6 juni.
Dennis och jag gjorde rent uteplatsen från ogräs oxå.

       

Men jag hann flytta runt möblerna en gång till innan jag blev riktigt nöjd!
Tog och storstädade bilen oxå, när jag ändå var i farten.
Flyttade på några klängerväxter som inte tagit sej där dom stod.
Den ena hamnade i komposten för jag visste inte vart jag skulle ställa den...
Killarna roade sej själva dom och då såg dom ut så här....



Mitt jordgubbsland blir aldrig sej likt....
Fick ta en tur till stranden och stoppa i Tobias för in fick han inte gå.
Dennis såg snäppet bättre ut han...



Men vad gör det när det är såna här charm troll som håller på??



Nu på em bakade jag en dubbelsats bullar och tog reda på tvätten som legat i ...länge...
Bäddade om när killarna duschat och somnat
in och när jag slog på datan så tar det ju sån tid så då duschade jag.
Så nu är det natti för mej med!!

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Angel

Vilka sommarbilder!

Nu blir jag sugen på att komma och hälsa på! Ni bor verkligen i sommaridyllen!

2008-06-03 @ 15:44:59
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: Jana

Tack Angel,ja här är det verkligen härligt nu!!

Har ju ledigt snart så ni är så välkomna så!!

kram.

2008-06-03 @ 19:55:18
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0