Så blev måndagen.

Igår var en annorlunda dag!
Men rolig.
Efter att jag skrivit klart på bloggen så frågade jag
Dennis om vi inte skulle åka till bonden.
Och det vela han så klart.
-Jag går och sätter mej i bilen jag, sade han direkt.
Där fick vi hjälpa till att "stänga".
Hade 4-hjuling med så den fick Dennis köra.
Det var regn i luften så vi hade regnjackor med men
inte stövlar.
Jackorna var behövliga och även rejäla stövlar hade behövts!!
Men efter ett tag så lyste solen upp igen.
När det var fika dax så blev det riktigt mörkt igen.
Och när vi satt inne kom världens skur.
Strömmen gick oxå.
När vi kom hem så bestämde vi att fara till stan och gå på buspalatset.
Anna och Wille följde med oxå.
3 timmar för 90 kr.Bra pris tycker jag.
Dom gånger vi såg killarna var när dom var törstiga
eller visade oss alla banor och ställningar.
Jätte bra ställe var det.
Känndes fräscht och genomtänkt.
Lämnade av Anna och Wille och åkte och köpte
friterad kyckling med ris och sötsur sås till middag:)
Mmmm gott var det när vi äntligen fick det.
Åt på verandan hemma.
Nu hade det blivit fint väder igen.
Göran var ju och körde gocart så vi fick kvällen för oss själva.
Killarna städade rummet, och kom i säng i bra tid.
Göran kom hem när sverige matchen började.
Kollade en stund men jag får så ont i magen
så jag gick och lade mej men hörde båda målen......
Idag ska vi till bonden igen tänkte vi, sedan när
Tobias kommer hem ska vi till kusin Maja i Delsbo.
Ha en bra dag, det ska jag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Petra

Halloj...

Ja vart tog sommaren vägen..är ju bara regn å svin kallt..

Idag är det Torsdag så ikväll har grabbarna avslutning i Hälsingtuna kyrka...

Har Tobias oxå avslutning ikväll???

Passade bra för oss att det va avslutning på kvällen i år eftersom vi har Jossan som tar studenten i möra..

Ha en fortsatt trevlig vecka.

kramis

2008-06-12 @ 07:23:33
URL: http://petraw73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0