Dennis första tand.

Det har jag ju glömt att skriva om när Dennis tappade sin första tand!!
Det var förra helgen när dom var hos Bonden Jansson.
Han hade hållit på och snott den fram och tillbaka.
Till slut när dom var inne på fika där så kom han ut från tvrummet
med den i handen, berättade Göran.



Här träffade jag dom en halv timme på kusin Majas 8 års kalas.
Då såg han ut så här.
Nu sitter tanden bredvid jättelöst, och en nere sitter oxå löst.



Coolingen på dagis!!



Här sitter Dennis med sina kompisar som ska
börja i samma klass som honom till hösten.
Det har varit avslutning med diplom utdelning och restaurang besök på pizzeria.
Alla barn som slutade fick en varsinn liten bok med bilder från dagistiden.
Dennis tid där har ju varit låååång!
Såg att han började där den 15 sept-03 och sista dag blir den 27 juni-08.
Han lärde sej att gå första veckan på dagis.
Lite sorgligt är det tycker jag, men mest för att nu är han så stor.
Men dom har varit helt fantastiska på vår avdelning.
Och jag har ju faktiskt lite kött på benen ang. dagis avd!




Medans Dennis var på pizzeria så var Tobias och jag på stan och köpte examenskläder.
Tobias hade lite väl mycket hosta den morgonen så han fick vara hemma.
Här har han ätit en hel portion tacos på cafe´Fyren.



Gullig va??!!

Kommentarer
Postat av: Angel

Är det Dempas tur att ha en stor glugg där framtänderna sedan kommer att dyka upp?! :)

Stor han känns nu när tänderna börjar lossna. Och snart börjar han på lekis också.

Tobias ser så stor ut på kortet. Blir man så där stor då man börjar tvåan? :)

2008-06-05 @ 14:06:20
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: Petra

Jasså Dennis har blivit en tandlösing :)

Åh va härligt med 9 dagars ledighet.

Det gjorde du alldelles rätt som unnar dig tycker jag..

Vilken dag har Tobias avslutning då??

2008-06-06 @ 06:27:22
URL: http://petraw73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0