Tränat...

med en liten mus!!
Jo,det är faktiskt sant!
När jag gjorde iordning nere i källaren i måndags,
så såg jag lite lortar här och där.
Ställde upp all bråte som stod på golvet i hyllorna och sopade rent på golvet.
Och då blev det plats för min orbitrek.
Kånkade ner den från verandan och den var inte lätt.
Så i morse när Tobias gått till bussen skulle jag träna. 
Hörde nått i hyllan vid 4-hjulingen...
Kollade dit och där satt en brun liten sak och kollade på mej!
Alldeles svarta ögon hade den.
Den var inte så liten som en näbbmus utan säkert en skogsmus,
en råtta var det inte heller.
När jag tränade såg jag i ögonvrån hur den strang förbi.
Och när jag låg på golvet så fick jag ju för mej att den skulle springa in i tröjan.
Men det gick bra ändå.
Var inte så rädd för den som jag trodde jag skulle vara!
Annars idag är Dennis och jag hemma.
Ska kanske höra av oss till en liten dam på Bredagatan,
kanske vi åker dit eller hon hit??
Skulle kunna ta en sväng på stan jag..
I morron är det arbetsdag och alla dagar till söndag.
Längtar dit för då är det ju ridning igen!!
Måndag är jag ledig,då får vi se hur det
gått med cambridge kuren denna gång.
Sedan bär det av till Falun för 3 dagars kurs, ti-to.
Fredagen den 25 har jag semester, ledig helgen.
Så det händer lite nu igen.
Ska ut med jobbet på lördagen.
Det är bowling och mat.
Respektive fick följa med denna gång oxå,
så vi blev över 20 st.
Ska bli riktigt kul.
Återkommer med mer info om hur det gått.......med allt:)

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 09:11:20
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad trevligt med träningssällskap - tråkigt att träna ensam ju...:-) Inget för Agda dock - hon skulle väl dött på fläcken!:-)

2008-01-16 @ 09:50:04
Postat av: Sara

Du, den dära musen läte inte så trevlig du, hua! Hade det varit jag hade jag sprungit upp och vägrat gått ner igen, men det är jag det! kul med ett "eget" träningsrum! :)

2008-01-16 @ 11:22:15
Postat av: Lena

Själv har man två möss som bor i kalvstallet, jag såg den ena i morse. Tydligen har någon av syskonbarnen döpt dessa till Hugo och Josefine.

2008-01-16 @ 22:50:11
URL: http://livetpalandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0