To morron...

Ja, är som grodan idag..eller så kan man inte säga.
Längtar till på fredag vid 19 då jag slutar.
Så är det ivarjefall.
Lusten var inte så stor igår,
så det blev bara julgran som for ut.
Resten är kvar.
Det är ju lite mysigt oxå tycker jag ju.
Göran var på hockey igår och jag blev sittandes vid tvn.
Killarna lade sej nyduschade vid 19,30.
Det gick väldigt bra med dom,
vi hjälptes åt att städa rummet oxå.
Tobias hade fått hemläxa.
Och den gjorde han när killarna gått hem.
Det var en liten bok som skulle skrivas och ritas om jullovet.
Han skrev och ritade om när vi var och badade på Hällåsen.
Kom på att jag skulle ha önskat mera pennor till killarna i julklapp.
Dom fick någa kritor som jag köpte från
Dagmar och Ture,men dom var inte så bra som jag troddde.
Tja vad mera...?
Nää det är väl dax att sätta fart och komma iväg.
Dennis ska ha jympa idag,
då ska han vara där till kl 9,45.
Jag börjar inte förrän kl 12...
Vi får väl se vad jag hittar på då.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hmm känner mig som iq fiskpinne just nu....Va äre som jag inte fattar det me att du är som en groda??
Jag anar kanske att det är nått du lever på hoppet för efter jobbet i morgon...Men vad??????
Nyfiken nu ju :)
Kramis....

2008-01-10 @ 20:32:18
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Jana

Vill vara ledig så klart!!

2008-01-10 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0