Sömntuta.

Det var Dennis det i morse.
Han hade hosta så vi var upp redan kl 00,30
och tog lite medicin.
Vid 04,30 var det Tobias tur,då hade han en sån torr hosta.
Vid 05,30 kom Dennis och var snorig.
Då klev Göran upp med honom.
Kl 06,30 ringde min väckar klocka som jag då slog på snooze.
9 min senare var det dax att gå upp.
Väckte Tobias som vela mysa lite så jag klättrade upp i hans säng en stund.
Där hade jag kunnat somna om,men inte Tobias...
Dennis han fortsatte att snusa och sova han.
Tobias klädde sej och åt frukost utan protest.
Skickade ut honom strax efter 15 över 7.
Hörde ha pratade med Sanna som var och hämtade tidningen.
Bra det så slipper han gå själv,men snart är det ju ljust ute ju!!
Jag lade mej på soffan och kollade tv,
vela inte gå ner i källaren när Dennis sov.
Han kom vid 8 och lade sej med mej i soffan en stund.
Men sedan hägrade bolibompa på deras tv.
Nu börjar det bli frukost dax.
Sedan ska vi nog till stan och shoppa lite.
I morron jobbar jag bara till 16 för Göran ska på hockey i Gävle.
Vår ständiga favorit barnvakt kunde inte hämta killarna
och inte blev jag så ledsen för det.....
Fredag är det matbjudning som vanligt och sedan har jag förmiddag på
lördag bara till 15,då var det visst hockey här i stan.
Men Göran har bjudit hem folk så vi får väl se hur det går.
På söndag är det ridning så då måste jag sluta kl 16 igen från 12.
Skön vecka ska det faktiskt bli,en mjukstart på februari!!
Ha det så bra så får ni kanske veta om jag hittat nått istan!!

Kram Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0