Ops..

Nu är det tisdags kväll och jag såg just att jag inte skrivit sedan i söndags,fast jag var ledig igår!!Igår kom Tobias äntligen hem.Vi hade inte pratat nått på tele för farmors tele hade inte nått batteri....Förrän dom satt på bussen hem.Tobias ringde en signal på söndagskvällen och sedan tog den slut.Så det var ju tur jag hade Maries nummer oxå.Farmor hade inte nån laddare med heller.Men vi höll sms kontakt med Marie.Så vi fick reda på att dom var på disco sent på söndagen och badade efter frukosten på måndagsmorronen.Dennis och jag hade besök av Anna och Wille på dagen på måndan.Dom lekte och Anna och jag pratade,efter lunchen gick dom ut och vi kom efter och tog en promenad runt Holmens.Dom åkte hem strax före 16 strax efter kom Göran hem.Fixade med mat och sedan tog vi det lungt en stund.Göran skulle på hockey så han for före 19.Dennis och jag åkte till stallet och hälsade på.Dennis hade morötter med.Vilken syn att lilla Dennis ger Casablanca morötter...Svarte Petter fick han med och Prinsen och Kecke och Vestus.Sedan fanns det små ponnyn som tiggde dom med.Medanns vi var där ringde dom från bussen som Tobias var på väg hem i och sade dom åkt från Söderhamn så vi stannade Dennis och jag och åkte och hämtade Tobias och farmor på stationen.Vi kom hem strax efter 21.Göran kom ca 20 min efter.Så vi pratade lite och letade lite saker som visade sej vara kvar i farmors väska.Men vid 22 kom alla i säng.Tror Tobias hade haft det bra fast lekställerna var borta som fanns förrut.Farmor sade att nu fick det dröja innan hon skulle åka igen...undrar vad hon menade.Nu vill Dennis oxå åka.Imorse var det lite kämpigt för killarna att vakna.Trodde dom skulle vara riktigt sura i dag.Men tydligen har det gått bra.Tobias var lillgammal och jätteduktig idag.Var på Dennis dagis för det var föräldrafika där.Jörgen kom och åt hos oss efter dagis.Nu sover killarna och det är väl tv dax nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0