Mys fredag.

Idag har jag fått på nöten för jag varit för glad.
Det är väl en bra sak att få på nöten av tycker
jag och flinade ännu mera!!

Sänd ut ett leende och det ska vända åter.

Det tycker jag låter bra!

Nått man kan prova varje dag eller?
Har även idag fått beröm för min vikt,
så det måste ju synas nu va?
Idag var det en mamma till barn på
både dagis och skolan som kom fram.
Vi har inte tidigare pratat, men nu så.
Och jag tror jag motiverat en tjej att börja med cambridge oxå.
Har ju tur att få gå i svart om dagarna så då kanske det
syns mera ändå på mej...eller?
I morron ska jag sköta mej på fm sedan ska vi på bio och
äta på Texas,vi hade turen att få sällskap oxå.
Tobias åkte till mormor och morfar redan idag.
Mormor ringde och frågade om han inte
skulle komma redan idag och det vela han.
Så hon tog x-tåget upp och Göran skjutsade in honom
och dom åkte ner tillsammans.
Det tar bara 35 min från Ljusne.
Så det går ju fortare än om dom skulle ta bilen.
140kr tror jag tur och retur.
Inte nått för Tobias.
Dennis ska till Delsbo i morron.
Har bokat biobiljetter till i morron och bokat bord oxå.
Så det ska bli så mysigt så.

Ha en bra helg ni med!!:)

Kommentarer
Postat av: Okänd beundrare

hihi vem fick du på nöten av då då :) :) nån på jobbet förstås :) :)

2008-01-05 @ 16:10:19
Postat av: Jana

Japp,hur visste du det:)?

2008-01-06 @ 10:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0