Golvad!!

Nu har killarna kommit i säng oxå.
Efter ett smärre världskrig tror jag...
Det skulle klippas naglar och letas kläder så det skulle gå lite smidigare i morron.
Pappa vela nog dom skulle i säng där och då,
för att inte han är med på morron.....
Men nu är vi vänner igen och ska så vara i morron oxå.
Har jobbat till kl var efter 15 som vanligt.
Hemma vid 15,45.
Gjorde mat till familjen och sedan for jag å red!!
Det är så roligt.
Idag hade jag en dam som heter Mimosa.
Har haft henne nån gång tidigare och då fick jag
visa vem som bestämmer så det gjorde jag direkt nu då!
Vi fick faktiskt beröm oxå!
Men en tjej åkte av Casablanca idag!!
Hon var ovanligt pigg och tycker ju inte om publik.
Men det var längst bort som hon for av.
Alla stannade upp och stod stilla så hon kunde fångas in.
Tjejen satte upp igen men var inte riktigt med på resten av övningen.
Man blir ju själv lite stirrig när det blir en häst lös.
Behövde inte göra iordning Mimosa men det var
meningen jag skulle dona med henne efteråt.
Men när Cassa var så pigg så fick Mimosa gå en lektion till.
Och det tyckte hon inte om!!
Kollade på lite grann och sedan for jag hem.
I morron ska jag å väga mej redan kl 9.
Ska träna först och skicka iväg Tobias allra först.
Vi får väl se om musen tränar med mej igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0