Jul, jul, jul!!!

Ja, nu känns det verkligen att det inte är många dagar kvar.
Barnbidraget kom idag och det var väldigt många
människor som kom och handlade.
Skulle haft matbjudning men vi hoppade över det och
bjöd på glögg och julmust bara istället.
Så nu fick jag inte heller användning för min
tomteklänning jag köpt på Dollar för 10 kr!
Luva blir det väl kanske på tisdag, dagen före julafton.
Jobbar 8-17 då.
Vi ska även bjuda personalen på grötlunch då.
Har varit till CUL och pratat om min utbildning,
vill ju plugga heltid så jag får lite mera pengar.
Gunilla som jag träffade idag kom med ett nytt
förslag och går det igenom vort det underbart!
Då blir det hur bra som hellst!

Igår var jag till Gävle hela dagen.
Hann springa runt på nån affär innan jag mötte upp lillasyster och mamma och pappa.
Det gick så bra det bara kunde när vi träffade läkaren.
Väldigt skönt att alla vi var tillsammans och pratade.
Pappa bjöd på middag på Östens pärla, en china restaurang.
Sprang igenom nån till affär innan det var dax att sätta sej på tåget hem.
Ska ta och införskaffa mej lite åksjuketabletter,
för jag blir så dålig när jag åker tåg.
På väg hem somnade jag och vaknade bara till när vi stannade i
Söderhamn och i Hudik när jag skulle av så klart.
Hade inte tagit av jackan innan jag somnade så jag
frös så himmla mycket när jag klev av!
Fortsatte att frysa ganska länge och somnade med både långbyxor och tröja på....

I morgon är det min sista hemska lördag 9,45-20,45!
Men just nu så är dt mesta möjliga slantar som ska in!
Då är denna helg bra!
Stressa inte ihjäl er, det gör inte jag....;)   


Kommentarer
Postat av: AB

Hemsk lördag... men idag då?! Vilken panik det var på söndagen!!! :-@ alla skulle fråga om allt - samtidigt! Också fungerade inte webordern... inte bra... skönt att det är snart är slut eller?? =)

2008-12-21 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0