Bilen!

Körde den i dags ljus för första gången igår.
Och när jag åkte från Hemköp kl 22,45 igår var den riktigt skön att köra.
Det var första gången jag tyckte det.
Annars har den varit väldigt lik Görans "lillmercan".
Och den har jag inte riktigt kommit överräns med.
Fast jag har inte kört den så många gånger heller.
Här är PRR!!!



Gigantisk va??!!
Ska få 3 st extra ljus på satt i helgen.
Mattor ska jag få i oxå.
Dom svarta rutorna ska bytas mot inte så svarta rutor, tack.
Låter som en katt när man säger reg bokstäverna och trippel 9 det är häftigt.
Tror visst han är tysk importerad.



Det har ju varit kallt i natt så han fryser säkert ordentligt.
Ha en bra dag så höres vi nått sedan!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fin den var! Såg riktigt jäsig ut!;-)



Vad är det du ska plugga för nåt? Grattis förresten!!!

2008-12-05 @ 11:35:33
Postat av: AB

Lyx!! Men allvarligt du kan väl inte ta bort dom mörka rutorna!!!!!!!! :-O

2008-12-05 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0