Värdelös?

Idag har Tobias varit hos världens bästa Sara.
Han hade feber igår kväll och då sms:ade jag med Sara
och hon var hemma och kunde vara med honom.
Det var ju jättebra så jag kunde jobba.
Det har varit lite mycket på jobbet nu med
folk borta och sjuka+ damerna med bonuskortet.
På Görans jobb hade dom grävare med sej
och då behövs allt folk som dom har.
Men det hade gått väldigt bra hos Sara,
Tobias har en ny vavvis i Saras pojkvänn som kallas 20.
Men som trött mor så är känslorna lite så att vad har jag gjort?!
Lämnat bort min son som var sjuk,
för att kunna åka på jobbet....?
Men han sover med mej i natt så det är väl bättre i morron.
Lämnade ju honom till nån jag litar på till 100%.
Fick betala Sara på ett bra sätt oxå,
hon som inte ska ha nått nångång:)
Så, Tack igen Sara för idag.
Vad gör du på måndag och tisdags
eftermiddagarna till veckan...;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Idag ska här packas å rakas benen...
För i morgon gäller det ju...
Ut på havet det blå...
Så vi syns i Gävle då med ett glatt humör.
Kramis..

2008-04-13 @ 10:40:24
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Sara

klart jag ställer upp för go killarna, jämt jämt jämt!!! :)

2008-04-16 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0