Oplanerat.

Fredagen bestod av jobb ända från kl 06,30-18,30.
Hade en beställning som skulle göras och då var jag där
och fixade med den oxå.
Sedan matbjudning resten av dagen.
Det var ju lön oxå,
så det blev lite handling innan jag for hem.
Hemma var det bara Göran ute.
Killarna var hos en granne tills kl var närmare 20.
Natten mot lördag var Dennis lite dålig och kräktes.
Men inte så som en magsjuka.
Han är ju överkännslig mot laktos så jag tror det är det.
Det har ju blivit lite glass och det är inte isglass han vill ha.
I natt var det samma sak.
Så nu ska vi även ta bort smör och pålägg.
Mjölk och grädde har vi redan tagit bort pga Göran oxå.
Han är oxå jättekänslig mot glass.

Igår jobbade jag mellan 7,45-15.
Tog en sväng till stallet för Göran och killarna var hos min mamma och pappa.
När vi var alla hemma igen vid 17 så tog vi cyklarna och cyklade mot havet.
När vi kom en bit bortanför havet blev Tobias trött och stannade.
Då kom en bekant ut och frågade om vi vela ha fika.
Där blev vi kvar på vin och öl,
helt plötsligt kom det räkor,sallad och bröd fram.
Killarna fick en varsinn grillad hamburgare
och klyft potatis och en grillad fläskfile kom det fram oxå...
Så när vi cyklade hem efter kl 21 var vi mötta och lite
runda under fötterna och det hade blitt ganska kallt.

Klev upp vid 9 imorse och då väntade grannen utanför med stavarna
så det var bara att ta en prommis direkt.
Göran hade frullen väntandes när jag kom hem och det var gott.
Nu ska jag fixa till mej för jobb mellan 12-16,30,
sedan är det ombyte på jobbet och iväg till ridningen.

Hoppas på en bra dag och att du får det med!!

Kommentarer
Postat av: AB

Ahh.. så fint att du har ridning så jag får lite lugn och ro hemma några timmar *skratt*
Hoppas du har det skoj ikväll!

2008-04-27 @ 16:28:43
URL: http://iggesund.blogspot.com/
Postat av: Sara

Lät inte som en knasig kväll det du. :) myys! ses snart! kramis

2008-04-28 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0