Helgen v:16.

Söndagskväll och det är strax natt i för mej med.
Har just avslutat sms kontakt med världens bästa Sara
som ska var med Tobias i morron med.
Han provade att spela lite innebandy på tuneringen.
Han var feberfri på morronen, så vi provade.
Men efter andra matchen blev han trött och vi for hem och tog det lungt.
Åt, och sedan for jag och red.
Hade Petter idag och det gick ganska bra.
Tränade hoppsits över bom i trav.
Här hemma hade dom tittat på tv.
Nu när Tobias och Dennis lagt sej hostar Tobias lite för mycket
för att få en lugn natt och orka med skolan i morron.
Så han fick då vara hos ovärdeliga Sara.
Igår var det jobb för mej mellan 9,45-20,45.
Det var en händelserik dag med både prat om bonuskortet och
kassaarbete och upp och klättra för att fixa med partnerskapet.
Göran hade myst till det hemma med både räkor och kräftor.
Tänt ljus hade han gjort oxå!!
Jag hade med mej ost och kex hem.
Åt och drack och hade det så mysigt så.
Men tyvärr när jag äter den tiden så kan jag bli lite dålig.
Och det blev jag ju på en gång.
Vid 1 i natt släppte det och jag kunde somna.
Som tur är så känner jag inget dagen efter.
Nu är det dax att sova, hejehej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0